Informacje bieżące

 

bip

 

SEKRETARIAT w czasie Wakacji

****************************

PROCEDURY REAGOWANIA

SKRZYNKA BEZPIECZEŃSTWA

*********************************************

KOT W BUTACH

****************************************************

 

 WYPEŁNIANIE WNIOSKU DO SZKOŁY PONADPODSTAWOWEJ

POKAŻ

***********************

PRZETARG - oferty

 

WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

*******************************

 

Prosimy Rodziców i opiekunów o zapoznaie się z poniższym listem

List GIS i KGP

****************************************************

Przypominamy Rodzicom, że szkoła (zgodnie ze STATUTEM ) nie odpowiada za cenne rzeczy przynoszone przez dzieci do szkoły.

 

 

 

Bieżące konkursy i działania

Ogólnopolska akcja " Jak nie czytam jak czytam"

"POCIĄG DO KULTURY"

 

************************************

 

Zacznik nr 1   ME   logotypy

MATEMATYCZNE EKSPERYMENTY

************************************

KLASA NA MEDAL

__________________________________________

NPRC

LIST DO RODZICÓW

LISTA ZAKUPIONYCH KSIĄŻEK

***********************************************

 

 

Nasze osiągnięcia

 

CERTYFIKATY

Certyfikata za promowanie czytelnictwa

" Europejski Certyfikat Kodowania"

"Wrocławskie Dzieci Uczą Segregować Śmieci " 2016

"Szkoła Dobrego Wychowania"

"Szkoła promująca turystykę"

"Nasz czysty Wrocław"

"Wrocławskie Dzieci Uczą Segregować Śmieci" 

"Śniadanie Daje Moc"  

" Szkoła zaangażowana w promowanie..." 

"Lekcje z przedsiębiorczym Jankiem"

 

DYPLOMY

- Puchar Polski Kadetów

- Ogólnopolska Olimpiada Młodzieży

- IX Mistrzostwa Polski 2019

- Mistrz Polski 2017

- Parada Niepodległości 2017 

- Co nas w oczy kłuje

- VI Dolnośląski Festiwal Tańca

- Festiwal Tańca "Galop 2016"

-Mistrzowie Wrocławia w Sudoku

- program odKUPmy Nadodrze

- V Dolnośląski Festiwal Tańca

- Wrocławska Tamborrada

- Galop 2015

- Rozświetlony Wrocław

- Najpiękniejsza szopka betlejemska 2014

- Cały Wrocław czyta

- VI Ogólnopolskie Biennale Malarskie 

- Pomagajmy sobie wzajemnie 2014

- Wojewódzki Konkurs Plastyczny

- XXI Ogólnopolska wystawa "Ziemia jest jedna"

- Recykling na wielką skalę

- Najpiękniejsza szopka betlejemska 2013

- Cały Wrocław czyta 2013

 

 

PODZIĘKOWANIA

- Czyste powietrze

- Parada Niepodległosci 2017

- Mediacje Rówieśnicze

- IX Bieg po zdrowie

- Nakrętka dla Oliwiera

- Światowy Dzień bez Tytoniu

- Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami

- Parada Niepodległości 2014

- VIII Bieg po zdrowie

- Nakrętkowo

- Hałas widziany oczami dziecka

- Centrum Hajdasz

- Wolontariat dla zwierząt

- Zakładka ekologiczna

- Parada Niepodległości 2015

- Tamborrada 2016

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zachęcamy do odwiedzenia:

 

bip  

 Mali Wspaniali Baner 468x1201514

logotrene2r                                                                                                      

                

caly wroclaw czyta dzieciom

- podsumowanie 2014

- podsumowanie 2015

- podsumowanie 2016

- posumowanie 2017

- podsumowanie 2018

  NC 1Nasze propozycje

- scenariusz - historia

- scenariusz biologia

- prezentacja biologia

- konspekt - język angielski

  ************************************             

Ważenie tornistrów 2018/2019

 

   

 

 

Owoce i mleko w szkole

 

 DSC558818 listopada klasy trzecie udały się na lekcję do Muzeum Etnograficznego. Podczas zwiedzania uczniowie mieli okazję obejrzeć zbiory zgromadzone w tej instytucji: stroje charakterystyczne dla danych regionów i obrzędów, sprzęty rolnicze i domowe, dawne chaty.

Drugą część lekcji stanowiły warsztaty dotyczące strojów. Dzieci oglądały (niektórzy mieli okazję przymierzyć) kamizelki bogato zdobione cekinami, haftowane koszule, buty wykonane z drewna. Na koniec-w ramach zajęć plastycznych- trzecioklasiści wykonali na kartkach kolorowe projekty haftu krzyżykowego. (J.Domańska, A.Iwańska, R.Płochocka, E.Zając, A.Żarczyńska)

DSC0765513 listopada klasy piąte w ramach projektu Szkoła w mieście obejrzały przedstawienie Narodowego Teatru Edukacji pt. „Teatralne ABC”. Jest to historia młodego urwisa, który nie potrafi właściwie zachować się w teatrze – przeszkadza aktorom i widzom. Oglądając jego przygody uczniowie poznali różne sposoby przenoszenia sztuki na scenę: teatr lalek, teatr cieni, pantomimę oraz żywy plan. Poznali fachową terminologię: reżyser, obsada, inscenizacja, dubler, epizod, dykcja, mimika, gest, barwa głosu, interpretacja itp. Zobaczyli lalki – jawajkę i kukłę. Piątoklasiści z zainteresowaniem oglądali spektakl, a ich zachowanie na widowni nie budziło zastrzeżeń. (K. Konieczna, V. Kruczkowska, M. Klucznik-Kacprzyńska, W. Dąbrowski)

DSC0024210 listopada 2015r uczniowie klasy 6a w ramach projektu „ Szkoła w mieście” wybrali się do Muzeum Powozów w Galowicach. Szóstoklasiści zapoznali się z prezentowana w zabytkowym szachulcowym spichlerzu ekspozycją muzealną przedstawiającą oryginalne lub odrestaurowane pojazdy: karety, bryczki, wozy i sanie. Oglądali również kolekcje siodeł, uprzęży, wędzideł, strojów, a także dawniej używane sprzęty gospodarstwa domowego. Następnie uczniowie brali udział w zajęciach integracyjnych prowadzonych przez p. psycholog i p. pedagog. Na koniec zgromadziliśmy się przy ognisku i piekliśmy kiełbaski. Wszystkim wycieczka się podobała (I.Wawer)

DSC074854 listopada 2015 uczniowie klas piątych w ramach projektu „Szkoła w mieście” wybrali się do kina Nowe Horyzonty na film duńskiego reżysera Birgera Larsena pt. „Superbrat”. Jest to niezwykła historia o relacjach między braćmi: dziesięcioletnim Antonem i jego, cierpiącym na autyzm, starszym bratem – Bullerem. Film poprzedzony był krótką prelekcją  na temat pokonywania barier między ludźmi „zdrowymi” a osobami z niepełnosprawnością, a także na temat walki z uprzedzeniami. (A. Arlak, V. Kruczkowska, M. Klucznik-Kacprzyńska, K. Konieczna)

20151104 105949 Burst0114 listopada 2015 roku wszystkie klasy czwarte, wybrały się do Muzeum Przyrodniczego w ramach programu  „Szkoła w mieście”. Uczniowie wysłuchali prezentacji o tym jak powstaje woda oraz jakie formy przybiera. Następnie, oglądając ekspozycję muzealną, zgłębiali swoją wiedzę o kręgowcach i bezkręgowcach. Po zebraniu informacji, uczniowie wypełniali w grupach karty pracy. (M. Hanczarek, P. Mazurkiewicz, D. Sikorska, M. Berdzik)